torsdag 13. oktober 2011

2 dager til Blodslitet -> Det ser mørkt ut..

Mandag våknet jeg med tette luftveier, og utover uka har det etterhvert utviklet seg til en relativt stygg hoste. Dermed har det blitt en lang treningspause, og i kveld prøvde jeg meg såvidt med å løpe 15 minutter. Beina kjennes veldig bra (jeg har gjort en bra treningsjobb i høst, og er i bra form), men det knyter seg i brystet og det er ikke akkurat optimalt når man skal løpe Blodslitet. Sånn som det ser ut nå er jeg tvilende til at jeg kan løpe. Hvis det bedrer seg litt vil jeg nok stille til start. Med litt flaks (håper på et mirakel) kan det kanskje ikke bli så verst. Hva jeg gjør hvis det ikke går så bra vil jeg helst ikke tenke på. Kan ikke komme på at jeg har brutt et løp noengang...

Uansett kommer jeg garantert til å få smaken av suksess i helgen, da mitt lag "Walk The Line" i tippekonkurransen garantert vil innbringe årets mest  prestisjefulle seier!

Alt om Blodslitet: http://www.blodslitet.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar